dinsdag 3 september 2013

Eventjes genoten....

Afgelopen zaterdag zijn Willy en ik al heel vroeg op pad gegaan, richting de open-dag van de Quilthoeve in Naaldwijk. Willy gaat daar les geven en zat daar als een vis in het water te genieten en haar lessen te promoten. Er zijn heel wat dames voorbij gekomen. Ik had Ingrid aangeboden om haar te helpen in de winkel, en oh oh oh wat heb ik daar van genoten. bekende gezichten, maar ook onbekende gezichten. Waar nodig heb ik de dames geholpen met raad en daad, kleur advies en hoeveel heb ik nodig waren zo"n beetje de meeste vragen, en als ik iets leuk vind is het wel het advies geven in......!
Het was lekker druk en een hele gezellige dag. 


Ik had je al bedankt met dit zelfgemaakte cadeautje

 maar nogmaals dank je wel Ingrid, ik vond het super!


Willy gaat les geven in het werken met Marti Michell mallen.
Datum: zaterdag 28 september
Tijd: 10:00 tot 15:30 uur.
Prijs: € 45,00 (zelf lunch meenemen)
u krijgt 10% korting op deMarti Michell mallen set A incl. boekje.
 


Voor meer vragen kunt u terecht bij WILLY

De quilt die ik gister in mijn machine had, is er inmiddels uit en heeft plaats gemaakt voor de volgende.

Hier gaat nu de binding omheen en dan mag hij terug naar haar baasje...

Dus nu maar weer snel verder met mijn volgende project....

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Ingrid zei

Hai Janine,
Helemaal mee eens: het waren twee ontzettend gezellige dagen, thanksssss,
Lieve groet, Ingrid

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...