donderdag 6 juni 2013

Goedemorgen allemaal,

Wat is het toch heerlijk buiten.
En wat zijn alle mensen weer vrolijk en spontaan.
Quilt nr 2 ingespannen in mijn Longarmmachine voor Sandra van The Stitch Cottage.
De eerste quilt is inmiddels al klaar. Ik kan helaas nog geen foto laten zien, want deze quilt komt in het blad Quilt & Zo. 

Ik ben nog bezig geweest met een paar kleine dingetjes. Ik had van Willy een aantal stofjes gekregen (had ik nog niet) voor al mijn nieuwe projectjes. daarbij zaten ook nog 2 kant en klare blokken die ze ooit eens had gemaakt, zij vond ze lelijk en wilde ze wegdoen, geef maar aan mij, zei ik dus. Ik ben ermee aan de slag gegaan en dit is het geworden.


Aan de buitenste rand een hele grove festonsteek gezet en ik vind het toch wel erg leuk geworden. Misschien krijgt ze nu wel spijt, dat ze het blok heeft weggegeven.

Ja, en ik kan het niet vaak genoeg zeggen.....een speldenkussen heb je nooit genoeg.


En ik heb nog een heleboel hartjes gemaakt van originele postzakken, zo leuk om te doen.


Gisteravond ben ik ook lekker achter mijn naaimachine gedoken, en ben in de weer geweest met zacht roze linnen, het resultaat laat ik jullie nog zien.

Ik heb net hele gezellige dames op visite gehad, die kwamen een bestelling ophalen van houten labeltjes die ik speciaal op verzoek heb gemaakt. Alleen in iets andere kleuren.


en daarna werd er een quilt opgehaald door Sabine, ze was er heel erg blij mee.


En verder heb ik eigenlijk niets te vertellen, ik ga zo weer mijn studio in en verder quilten.
ik wens iedereen een heerlijke dag toe.

Geniet van de zon!

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...