maandag 13 mei 2013

weer terug van weggeweest...

De meivakantie zit er weer op voor ons, en de kinderen zijn weer naar school toe.

Het waren 2 heerlijke weken, en hebben we nu heel veel gedaan.....nee!
Rust rust en nog eens rust, daar waren we allemaal aan toe.

Ik had mijn naai machientje mee en ben heerlijk op het gemakkie bezig geweest.
Een hoop van jullie zullen zeggen zo hallo, wat heb jij een hoop gedaan, 
en noem jij dit rust, ja ik noem dit rust, niets moet en alles mag.

Wat heb ik zoal gemaakt:





De komende 2 foto's heb ik gemaakt in opdracht, speciaal voor de moederdag.







Ik vind het heerlijk om bezig te zijn, en het geeft me een goed gevoel als er weer iets klaar is.
Ik neem uiteraard al mijn spulletjes mee naar de Zomerfair van de Quilthoeve in Naaldwijk a.s. 6 Juli

Het is allemaal met de hand gemaakt, daarom is ieder exemplaar uniek! Er is er geen 1tje het zelfde.


Voor diegene die nog bezig zijn met de Camelot, de foto's staan weer in de zijbalk.

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Dan zet ik de zomerfair meteen in mijn agenda. Leuk.

Marion van Veggel zei

Bedankt Janine dat je camelot blokken weer op je blog gezet hebt. Ik heb Willy in Veldhoven gezien en mijn probleem vertelt. Zij heeft de boodschap trouw doorgegeven denk ik.
groetjes Marion

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...