vrijdag 23 november 2012

Op naar de volgende....


Gisteren heb ik gewerkt aan de top die ik voor Agnes aan het quilten ben.
Einde van de dag was hij klaar, en heb ik direct de tweede van Agnes ingespannen, ook weer een plaatje om te zien.








Verder heb ik al een hele poos deze frames liggen, ik heb er 7 gemaakt.
Maar het is natuurlijk erg leuk om ze als een Nine-Patch op te hangen, vinden jullie ook niet?..........



Ik vind dat ik er dus nog twee moet maken, dan kan ik ze een leuk plekje geven in mijn nieuwe Atelier!

Het is van een serie van 10 patronen van Lorrie Smith, Die ik al een hele poos heb liggen. We gaan er dus mee aan de slag.

Groetjes voor jullie allemaal, en een heel fijn weekend.
Janine

1 opmerking:

Ans zei

Wat een mooi beroep heb je toch, jij ziet de mooiste quilts voorbij komen.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...