dinsdag 25 september 2012

Het was heerlijk!

Hallo Lieve Bloggers,

Daar is ze weer, er is even over heen gegaan.
Inmiddels zijn wij al weer een weekje terug uit Saint Marie aux Mines.
Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad, vermoeiend maar heel erg 
genoten van al het moois wat we hebben gezien.

Wij zijn toen we de eerste dag aanwezig waren op een van de tentoonstellingen uitgenodigd om een rondleiding bij te wonen samen met de ontwerper van Moda Marc Dunn.
Ook dit was erg leuk en gezellig met collega's onder elkaar.

Erg bijzonder want, ze hadden een heleboel antieke quilts met daarnaast een nieuwe versie.

Ook zijn wij weer in de hal met mooie antiekjes geweest, 
dat is toch altijd een feestje hoor...Smullen!

Diana had deze haast gekocht, toch maar niet....
deze quilt was prachtig maar erg beschadigd


Uiteindelijk na even gezocht te hebben....hebben Diana en ik allebei een antieke quilt gekocht,....oh nee Diana de Quilt en ik een top.


Ook hebben wij ons gestort op deze schattige mandjes, 
dit is een project wat Diana en ik samen zullen doen.
als we tijd over hebben.....hahahah


Hoe bedoel je ik kom tijd te kort.........!!!







Gewoon weg te veel om te laten zien, 
Dit zijn nou eens tentoonstelling die in Nederland getoond moeten worden.

Aankomend weekend ga ik met mijn man naar Parijs, heerlijk om naar uit te kijken.

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Mooie foto,s Januine, enne....wat let je in Nederland...? Ik stel mijn "landgoed" een stukje beschikbaar!

Quibi zei

Bedankt dat je ons even mee hebt laten genieten!!
Enne... veel plezier in Parijs!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...