maandag 2 juli 2012

De Winnaar is .........!

Goedemorgen,

Allereerst mijn excuses dat ik een dag te laat ben, gister weer voor het eerst
1 hele dag in de winkel geweest, wij hadden de Half-way Camelot dag,
met een koopzondag gepland. Ja en daar wil je dan toch bij zijn,
en ik was dus gisteravond niets meer waard.
Het was lekker druk dus ik kwam niet voor niets.



 Samen met Willy heb ik een naam gekozen voor de Quilt die ik gemaakt heb.
Er kwamen op allerlei manieren namen bij ons terecht.
Dus bij deze wil ik graag iedereen bedanken voor het meedenken
om een passende naam te verzinnen.

Degene die het patroon gewonnen heeft is Gabrielle Bosch,
zij kwam met de naam"Oopsy Daisy"
En ik was er vrijwel direct weg van,
Dus Gabrielle van Harte Gefeliciteerd,
geef even je adres door via janinealers@gmail.com 
dan stuur ik je het patroon toe.

Mocht u het patroon willen bestellen, dan kan dat via de webshop.
Het patroon is volledig NL-talig, en kost € 25,00 excl. verzendkosten.
********
Verder hebben wij een gezellige Kerst High-Tea gepland op 4 november a.s.
kijk voor meer informatie op onze website.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe.
Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

Ansje zei

Leuke naam Jeanine, Terechte winnar! Groetjes Ansje

Ageeth Dorsman zei

Het is zeker een leuke naam voor een
leuke quilt. Alleen... er bestaat al
een quiltpatroon met die naam, nl.
de Oopsy Daisy van Darlene Zimmerman.
Hoop, dat je dat niet erg vindt.
Groetjes van Ageeth

Vlijtige Handjes zei

Een heel leuk patroon en een echte Oopsy....

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...