zaterdag 26 mei 2012

Ze staan erbij...

Wat een heerlijk weertje is het toch, Ik ben op dit moment in de winkel
maar volgens mij zit iedereen op het strand of op het terras.
Ik ben nog steeds druk bezig met de WEBSHOP om er nieuwe producten in te zetten.
Zoals deze schattige patroontjes en pakketjes:




En deze 2 pakketjes zijn ook toegevoegd in de WEBSHOP:



Ook ben ik druk bezig achter mijn Longarmmachine, ik heb gisteren deze prachtige quilt 
gequilt en hij werd vanmorgen al vroeg opgehaald, om af te maken.


Een hele mooie quilt, in prachtige kleuren, en een heel leuk patroon om te quilten.

En ik ben nu bezig met deze quilt, vrolijk, veel kleurtjes, en totaal anders.
Maar ook weer ontzettend leuk om te doen.



Wat heb ik toch een leuk beroep, het is zo leuk om te zien dat de mensen blij zijn als 
je een quilt gequilt hebt, soms is het een top die al jaren in de kast ligt, maar toch op de
een of andere manier een blok aan je been is, of in je achterhoofd blijft spoken. 
Mensen die het gewoon weg niet meer zelf kunnen vanwege slechte handen of ogen...
of gewoon een top maken heel leuk vinden en blijven steken bij het quilten.


wat is er dan handiger om het naar mij toe te brengen, om de top door te laten quilten.


Mocht u een afspraak willen maken om eens te bespreken wat er allemaal mogelijk is, 
neem dan gerust contact op met MIJ En dan gaan we samen kijken voor de juiste keuze.


Ik wens iedereen een heel fijn Pinksterweekend toe, geniet ervan.
Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...