donderdag 24 mei 2012

Goedemorgen allemaal,


Wat een weertje zeg!....Heerlijk, vogeltjes fluiten, zonnetje, 
wat wil een mens nog meer.Willy is lekker op vakantie gegaan, 
en volgens de sms hebben ze het heerlijk.
Waar ze precies allemaal naar toe gaan is me niet duidelijk maar 
dat horen we vanzelf. Ze heeft een quiltwerkje mee en een borduurwerkje, 
dus het komt helemaal goed.


Er zijn een aantal dingen die ik wil vertellen aan jullie:


Er zijn nog plaatsen vrij voor het BUSREISJE.


En wij hebben een nieuwe Bee namelijk de Borduur-Bee, voor iedereen die het leuk vind 
om te borduren, of het maken van een Stitchery is welkom op iedere 1e zaterdag ochtend 
van de maand van 10:00 tot 12:30 uur. Deze Bee kost 3,50 p.p. (koffie en thee is gratis).
De eerste Bee zal zijn op zaterdagochtend 2 juni a.s. 
Mocht u willen komen, geef het MIJ dan wel even door a.u.b. 
U kunt werken aan uw eigen project of aan een nieuw project.


In Juli slaan wij even over met de Borduur-Bee want dat valt precies op de 
3e Bloggerdag namelijk 7 juli van 10:00 tot 16:00 uur.
Wij zullen dan weer leuke kleine workshopjes hebben voor kleine prijsjes.
leuke kortingen, kortom we maken er weer een waanzinnige dag van.
 (koffie, thee en wat lekkers hoort er allemaal bij, 
ook de broodjes die wij tussen de middag voor u maken).


Nou dit is weer genoeg informatie voor vandaag, 
ik wens iedereen een hele fijne dag toe.


Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...