zondag 11 maart 2012

Soms ontkom je er gewoon niet aan....

Ik kan rustig zeggen dat ik absoluut niet het typje ben om kaarten
te maken. En heb het zo lang mogelijk geprobeert uit te stellen,
maar het moest er toch echt van gaan komen.
Mijn dochter was op het idee gekomen om zelf kaarten te gaan maken,
of meer het Scrapbook-en. Ik had haar beloofd om samen met haar
een beginnetje te maken, want ze is op zoek naar een nieuwe hobby,
wij hebben een voorseizoensplaats met de caravan in Renesse.
ze is te groot om in de speeltuin te spelen, en wil niet constant
met haar broertje en de (kleintjes) spelen.
Dus had ik een aantal opties gegeven, en daar kwam het scrapbook-en uit,
vanmorgen vroeg begonnen met de was,
en daarna zijn we samen aan tafel gaan zitten, om zelf kaarten te maken.
Ik heb zelf 6 kaarten gemaakt........Ik zal ze even laten zien.







En het grappige is...........ik kon niet stoppen!
Ik ben een beetje bang dat dit ook erg verslavend werkt!
morgenmiddag als Yoni uit school komt gaan we weer verder.

We hebben vandaag ook nog even lekker op de maasvlakte geweest,
lekker gelopen, patatje gegeten, en genoten van het uitzicht.


Het was prachtig weer, kortom een heerlijke dag.

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Anoniem zei

't Moet niet gekker worden! :-)
x mom

carina zei

Heerlijk zo met elkar frueblen en dan met zon resultaat groetjes carina

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...