vrijdag 16 maart 2012

Oud verwerken tot nieuw....

Vanmorgen ben ik bezig gegaan met mijn nieuw bedacht project.
Misschien weten jullie nog wel dat ik in Frankrijk een aantal 
antieke gepatchte blokken heb gekocht, bij een hele lieve man.

Het lag in de kast tussen mijn To Do's ....
En ineens wist ik het, Ik heb bij de Action een vierkant schilders doek 
gekocht en daar ga ik het blok als ik het gequilt heb op een ondergrond, 
omheen spannen. Zo heb ik 5 van deze blokken en kan ze dus allemaal 
als DH het goed vind in mijn trapgat hangen....!
Vandaag heb ik het ge-sandwiched en ben nu begonnen met het 
quilten van het blok.


Ik ben benieuwd hoe het er uit zal gaan zien, 
ik ga om het blok heen een fijn raster maken.
nog heel wat steekjes te gaan dus.....

Iedereen een fijne avond en tot snel.
Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...