donderdag 22 maart 2012

Mijn Creatieve Hobby....en? The Double weddingring.

Vanmorgen vroeg lag het blad Mijn Creatieve Hobby op de mat.
Ik ben een paar weken geleden gevraagd, of ik een van onze 
patronen + foto in het blad wilde zetten.
En natuurlijk vond ik dat heel erg leuk om te doen, 
en vond het ook wel een eer.


Ik heb een aantal foto's opgestuurd naar de redactie van het blad,
 en ze hebben deze uitgekozen.

 Het blad is in diverse boekhandels verkrijgbaar.

Verder heb ik nog een mededeling over 1 van onze cursussen.
Er zijn nog een aantal plaatsen vrij voor de cursus " Double Weddingring" 
op vrijdag 20 april en vrijdag 4 mei.
De lessen zijn van 10:00 tot 16:00 uur incl. lunch
U leert stap voor stap hoe de Double weddingring tot stand komt,
zelf tekenen, ontwerpen, 
en u krijgt hulp bij het uitkiezen van de juiste kleurencombinatie.


Voor meer informatie kijk op www.quiltgebeuren.nl
en kijk bij cursussen.

Oh ja, En denk eraan a.s. zaterdag 
"Quiltmarkt bij Atelier Quiltgebeuren".
van 10:00 tot 16:00 uur.

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Miranda zei

Nog gefeliciteerd met jou menneke! En leuk dat der eentje in een boekje staat Janine!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...