donderdag 1 maart 2012

Goedemorgen Allemaal,

Vanochtend vroeg al achter mijn Longarmmachine gekropen, 
om deze quilt af te maken.
nog een klein rijtje en dan is deze top gequilt, en kan er een binding omheen.



Voor diegene die ook graag hun top willen laten quilten,.....grijp dan nu je kans!
De gehele maand maart, bied ik een korting van 10% op de arbeid. 
(niet op het garen en de vulling).
Als interesse heef,t neem dan even contact op met MIJ
zodat we een afspraak kunnen maken om te bespreken wat u graag zou willen met uw top.

Verder ben ik druk bezig met het opzetten van een nieuwe Webshop, 
die zeer binnenkort de lucht in zal gaan.

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Gonny zei

Wouw, van wie is de quilt/patroon? Ik ben gek op katten!!! Deze heb ik nog nooit gezien. PRACHTIG. (ook het quiltwerk hoor!)

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...