dinsdag 14 februari 2012

Camelot blok 5

Goedemorgen allemaal,

Excuses voor de late foto, maar beter laat dan nooit!
De Club was de eerste zaterdag van de maand, wij zaten toen in Vijfhuizen....
met heel veel sneeuw!
Toch hadden wij beloofd om de club door te laten gaan,
 dus is Willy s'ochtends vroeg vertrokken op het gemakkie richting Brielle.....
En ja hoor er waren toch een aantal dames die de kou en de sneeuw
getrotseert waren om naar de club te komen, het was een gezellig clubje.

Ik ga jullie nu de foto laten zien van blok 5:
In dit blok zit veel spiegelwerk maar dat maakt het extra spannend,
dus dames LET GOED OP bij het maken van de malletjes,
je kunt beter ook van de malletjes die in spiegelbeeld moeten,
 een paterno malletje maken voor alle duidelijkheid,
het is bij mij namelijk ook een keertje fout gegaan,
en ik hou niet zo van achteruit naaien.......hahahaha!


Ik ga er van uit dat jullie weer zullen genieten met het maken van blok 5!
Veel plezier ermee.

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...