vrijdag 17 februari 2012

Bijna weekend.......

Bijna weekend, weer een week voorbij! wat gaat de tijd toch snel,
gisteren hebben wij een leuke log-cabin les gehad, het was een klein clubje
maar dat maakt het niet minder leuk.

de Traditionele Log-Cabin



en een Pine Apple blok


Morgenochtend hebben wij de Marti Michell Mallen ochtend...
de dames gaan aan de slag met een basisset van M
arti Michell A, B, of Q

verder ben ik bezig met mijn quiltje....
Wat ik gemaakt heb van mijn eigen malletjes.
ik ben nu op het punt om het gepatchte gedeelte te gaan
appliqueren op de ondergrond...


mocht u het malletje van het schuine dropje willen bestellen
voor € 5.00 dan kan dat
mail dan even uw adresgegevens naar MIJ
het bijpassende patroontje kost € 1.50
daar staan ook de vierkantjes en de puntjes in beschreven.

ook heb ik natuurlijk het malletje van de vingerhoedjes....


ook dit malletje is te bestellen bij MIJ
ze zijn € 5.00 per stuk.

En voor de rest ben ik erg fanatiek geweest vandaag,
Ik heb de hele winkel op zijn kop gehad, iedere rol is uit het vak geweest,
en staat op een andere plaats, en zoals we ooit begonnen zijn,
weer helemaal mooi op kleur.

De BOOM is uit de winkel, die in het midden van de winkel stond.
wat kasten verzet,
de rolletjes en FQ's in het midden van de winkel.
wij kunnen er weer fris en fruitig tegenaan.

Iedereen een fijne avond, groetjes Janine


1 opmerking:

Quibi zei

Wat een mooie dingen ben je aan het maken!
Ik kom snel weer eens kijken wat je allemaal hebt veranderd in de winkel.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...