zondag 8 januari 2012

Nieuwe nieuwtjes....

Goedemorgen allemaal, Ik ben weer lekker uitgerust van de afgelopen dagen, en ik ben er helemaal klaar voor om jullie een aantal mededelingen te doen.... Lees maar snel! Een aantal weken geleden heb ik kenbaar gemaakt, dat ik het echt heel erg druk had met mijn Longarmmachine. Ik heb zo veel werk dat ik voor mezelf een stop had ingesteld en helaas een aantal mensen afgezegd heb, nu ik eenmaal helemaal door mijn stapel heen ben op twee na, heb ik besloten om voortaan op dinsdag de winkel te sluiten, en open te zijn van woensdag tot en met zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur i.p.v. 17:00 uur. Zodat ik op maandag en dinsdag de hele dag kan werken aan mijn quilts. En kan ik dus melden dat vanaf nu ik weer alle quilts kan ontvangen en de wachttijd een stuk korter zal zijn. Het geeft mij ook een stukje rust, Willy zal vanaf nu iedere dinsdag en vrijdag vrij zijn, om te genieten van haar vrije tijd (pre-pensioen) haha... Ook wil ik vertellen dat wij Atelier Quiltgebeuren en The Stitch Cottage en Nico van Doorn samen een Mega Quilters Outlet dag zullen organiseren in ons oude pand aan de haven (Scharloo 4) te Brielle. Iedereen is welkom op zondag 22 januari 2012 van 10:00 tot 16:00 uur, wij zullen daar stoffen, boeken, enz. Enz. Verkopen voor echte Outlet prijzen!!! Geef dit door aan al jullie quilt vrienden en vriendinnen zodat het een groot succes zal zijn voor jullie, maar ook voor ons. Wij gaan ervoor !!! Jullie ook? Morgen een berichtje over komende Bloggerdag 14 januari 2012. Groetjes van mij, Janine - Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...