dinsdag 10 januari 2012

De hulptroepen...geweldig!

Vandaag hebben wij een hoop gedaan, en wat dan wel allemaal, De Camelot is weer ingepakt door Willy en mijzelf...!


En de pakketjes voor de huisjes van Jeanneke zijn ook ingepakt door Heidi en Diana, 50 verschillende lapjes van 12,5 x 12,5 cm. Voor € 14,50. Ook zijn we heel druk bezig geweest met de tweed stoffen, die zijn allemaal verwerkt tot FQ's. Diana heeft gesneden, ik heb gevouwen, en Heidi en Tineke hebben om alle tweed lapjes een gezellig touwtje gedaan.


De Tweed FQ's zijn € 6,75 per stuk.


Het was echt teamwork, ik ben heel blij dat ik af en toe mijn hulptroepen in kan schakelen, thanks meiden...! En dit soort bakken hebben wij allemaal gevuld met prachtige Donegal Tweed.


Het ziet er allemaal weer heel mooi uit, morgen gaan we verder aan de scrap pakketjes voor zaterdag BLOGGERDAG. Het begint om 10:00 uur tot 16:00 uur. Tot dan! Voor diegene die komen en een eigen naambadge hebben...doe die gezellig op zodat een ander weet wie je bent, en van welk blog...! Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Bizzy Martine zei

Hoi Janine, ik had graag gekomen naar de bloggerdag maar het lukt me niet. 's Morgens nog les bij Kristel en 's middags heeft mijn man de auto nodig. Ik kom zeker nog een keertje en dan breng ik Kristel mee. Veel succes!
Groetjes Martine

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...