vrijdag 6 januari 2012

De eerste opendag...

De dag begon al vroeg voor mij, ik was vroeg in de winkel om de laatste puntjes op de i te zetten, en om 10:00 uur liep het direct al aardig vol, en het was een hele gezellige dag.


De Koffiehoek was lekker gevuld de hele dag....


In de winkel werd ook lekker gestruind...


En er was heel veel interesse voor al onze cursussen.


Het lesprogramma staat weer op onze website www.Quiltgebeuren.nl Onze computerman is krijgt echt een pluim van Willy en van mij, want hij heeft er weer heel erg veel werk en tijd ingestoken, gisteren heeft hij het programma gekregen van mij, en vanmorgen vroeg stond alles er weer op, net voordat hij op vakantie ging....Jan onwijs bedankt weer voor al jou geweldige werk! Morgen gaan we er weer voor, dag 2 van de open dagen. Mocht je voor een cursus in willen schrijven dan kan dat via de website d.m.v. Het invullen van het inschrijfformulier. Of door even te bellen naar de winkel. Groetjes en misschien tot morgen! Janine

1 opmerking:

Quibi zei

Het was weer gezellig bij jullie! Jullie hebben een ontzettend leuk aanbod aan cursussen en workshops! Ik hoop in de tweede helft van het jaar weer voldoende hersteld te zijn om me ergens voor in te schrijven.
Ik zie dat Lotte en ik nog op je foto staan (weliswaar op de rug gefotografeerd, maar toch).

Tot gauw!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...