woensdag 5 oktober 2011

Schuine drop malletjes

Goedenavond allemaal,

Ik wil jullie even wat leuks laten zien, toen wij in Frankrijk waren heb ik een prachtige antieke quilt gezien. De ene was het origineel en de ander was een nieuwe versie.
En ineens dacht ik dat kan ik ook maken met het malletje. Kijk maar...






Is dit geen prachtige quilt?

Ik heb even een paar stukjes neer gelegd zodat jullie kunnen zien dat je dit prima met het schuine drop malletje kunt maken.



Mocht je het malletje willen bestellen dan kan dat via Janinealers@gmail.com of bel even naar de winkel.
Het malletje kost € 4,75 en het verzenden kost € 0,46 .

Verder wens ik iedereen een hele fijne avond toe.

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...