maandag 12 september 2011

Mijn nieuwe iPad even testen hoor

Zo leuk,mijn nieuwe iPad is binnen en dus wil ik hem direct even uittesten natuurlijk. Morgen ochtend vroeg rijden Willy en ik richting Saint Marie aux Mines. Onze mannen houden de winkel op orde, ze zijn klaargestoomd om jullie allemaal te helpen. Dus mocht je naar de winkel gaan, doe onze mannen dan de groetjes. wij gaan lekker genieten van al het moois in Frankrijk en zullen een hoop inspiratie op doen en uiteraard met jullie delen.

5 opmerkingen:

Marie-Anne-José zei

Fijne dagen toegewenst!!!!
Groet Marianne

Anneke van Diggelen zei

Heel veel plezier, geniet van alle moois die je weer te zien krijgt!!!

Groetjes Anneke

Miranda zei

Veel plezier, genieten en inspiratie voor jullie zodat wij thuisblijvertjes weer kunnen genieten van jullie maaksels

Anoniem zei

Geniet ervan dames. Niet te veel naaimachines naar koeien gooien hoor terwijl je geniet van de Conimex!!!!!!!

Fleur zei

Nou lekker genieten maar dames!
En niet leren met de Franse slag te gaan werken maar even secuur als voorheen:)

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...