maandag 5 september 2011

Camelot....B.O.M.

Lieve Dames,

Zoals ik gisteren al melde, wil ik jullie blok 1 laten zien van de Camelot B.O.M. 
De stofjes die jullie hier zien zijn ook de stofjes die jullie krijgen. 
Ik heb inmiddels de pakketten van blok 1 allemaal gesneden,
 en vanaf 1 oktober hebben jullie ze allemaal in huis 
(diegene die meedoen).
Ik heb van dit blok eerst malletjes gemaakt van Paterno en daarna omgetekend met potlood aan de achterkant van de stof. Het is een heel erg leuk blok om te maken, lekker op de bank, naaldje en een draadje erbij een lekker kopje koffie of thee! dan komt het helemaal goed...
vind je niet.
Morgen of overmorgen versturen wij alle oficiele inschrijfformulieren, zodra deze getekend retour zijn, kunnen wij gaan beginnen met het klaarmaken van de pakketjes. Spannend.......
Zijn er nog vragen over de Camelot of wilt u zich nog aanmelden laat dan even een berichtje achter in mijn mailbox janinealers@gmail.com

Ook wil ik jullie nog even mee laten genieten van de Cursussen die Heidi Jie bij ons gaat geven.
Zij weet ontzettend veel over de geschiedenis van het quilten, en dat maakt het nou zo leuk om bij haar les te volgen...lekker even terug in de tijd.

De Mariner's Compass
U leert stapje voor stapje om uw eigen blok te ontwerpen om vervolgens tot een prachtig eindresultaat te komen kijk voor meer informatie op www.quiltgebeuren.nl 

Orange Peel
Appliqueren met de hand of appliqueren met de siersteken op je machine.
Waistpocket
Dit droeg een vrouw vroeger onder haar kleding en had op deze manier altijd
 haar dierbare spulletjes, en niet te vergeten naaigerei bij zich!
EN zo doet zij nog een aantal workshops, snuffel maar lekker even op de website.

Groetjes en een fijne dag allemaal.
Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...