maandag 11 juli 2011

Spiderwebjes...

Goedemiddag Allemaal,



Wat een lieve en leuke reacties over de Camelot Quiltalong..
Blijf vooral inschrijven hoor... zie het tabblad hierboven voor meer informatie.
voor diegene die zich allemaal hebben ingeschreven, de bijbehorende informatie
 krijgen jullie allemaal, ik moet even inventariseren hoeveel mensen ermee doen, 
want er blijven mensen bijkomen en wij hebben de open-dagen nog op 
2 en 3 september a.s. waar de mensen zich ook op nog kunnen geven. 

Over de Open-dagen gesproken ik ben weer bezig met een voorbeeld, 
namelijk de Spiderwebs...


leuk om te doen en spannend wat eruit komt qua kleur bedoel ik dan.
 Ik laat jullie even meegenieten doormiddel van een klein kiekje....


Ik ben er nog niet uit hoe groot hij gaat worden, dat ... dat kunnen jullie allemaal
 zien tijdens de open-dagen.

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...