woensdag 6 juli 2011

Clamshells, flowers and leafs!!


Ik ben vandaag lekker bezig geweest met het bedenken 
van de rand om mijn Clamshell quiltje.
Ik werd er gek van wel goed....niet goed.....weer vast spelden en weer los!!!
Even had ik het helemaal gehad..........En ben maar even weggelopen...
uiteindelijk toch maar verder gegaan, en samen met Willy bedacht hoe nu verder...
maar we zijn eruit! Zoals jullie zien is dit het geworden, 
ik ben nu bezig met het appliqueren van het eerste deel, daar ben ik haast mee klaar...
en dan op naar de volgende helft.


Het onderste randje vind ik zelf heel erg leuk geworden, 
dit was een tip van Willy en ik ben heel erg blij met het resultaat.

Verder was er Bee vandaag, het was ontzettend gezellig,
 Tijdens de Show and Tell kwamen er weer prachtige werkstukken voorbij, o.a. Speldenkussen in diverse soorten en maten, en mooie quilts.

ook was het leuk om te zien dat een aantal dames hun werkstukjes 
meegenomen hadden die ze afgelopen zaterdag tijdens de 
bloggerdag hebben gemaakt.
Zodra ik de foto's heb deel ik ze met jullie.....!

Oh enne, morgen ochtend hebben Willy en ik afgesproken om vroeg in de winkel te zijn.......
om het magazijn op te ruimen.......................joepie jeeeeeee!!!!!
vanaf 5 april tot nu ....en we zijn letterlijk dicht geslipt ...hoe is het mogelijk!!!!!!!!!
dus ik ga maar snel naar bed, zodat ik er morgen weer tegen aan kan.


Groetjes van mij, Janine

5 opmerkingen:

martine zei

Wat een leuk idee om hem zo'n randje te geven.

Anoniem zei

Volgens mij wordt opruimen besmettelijk
Els Bitter

Heirlooms by Ashton House zei

I lOVE this project. You did a beautiful job combining fabric colors and appliqueing the clamshells, leaves, and flowers!

Heidi zei

Jij ook al aan het opruimen! Heel goed bezig!
De clamshells zijn super leuk geworden, en beetje stoeien met creativiteit doet altijd goed!

Karen zei

Oh Janine, I LOVE your clamshell quilt, everything about it! The background fabric, the clamshell fabric, the border applique and the circles on the bottom row!!!!!! How perfect is that!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...