woensdag 15 juni 2011

Leuk leuk en nog eens leuk....

Zoals beloofd een klein tipje van de sluier.....
Wie vind het nou niet gezellig om met een groep van ongeveer 
8  dames met elkaar aan èèn quilt te quilten?
met de hand uiteraard. 

Gezellig met z'n allen om een Prachtig quiltframe zitten en quilten maar....
Tijdens onze Blogger-dag hebben wij een origineel Jasmine Heirloom quiltframe staan, 
waar maar liefst 8  dames omheen kunnen zitten. 
Met uiteraard tekst en uitleg hoe je nou op een juiste en mooie manier het beste kunt handquilten.
 Willy heeft namelijk zo'n frame met bars er tussen van 3.00 meter breed een hoop quiltruimte dus...
Aangezien wij nog een hele grote quilt hebben liggen en die daarin zullen spannen, heeft iedereen de ruimte om er lekker op los te quilten.
Deze Doe-Demo is helemaal Gratis dus aarzel niet en schuif aan....!!!!

Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

Marie-Anne-José zei

Inderdaad heel leuk, heb onlangs Esther Miller gezien die er op quiltte. Ben er helemaal weg van. Nooit meer dubbelen, dat is toch geweldig.Hoeveel kosten deze Jasmine Heirlooms, met deze breedte.
Groetjes Marianne

Heidi zei

Oh heerlijk aan een quilframe quilten! Hou een stoeltje voor me!

Butterfly zei

Oh wat jammer, maar vakantietijd hè! Anders had ik graag meegedaan!
Lia

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...