zaterdag 18 juni 2011

Het volgende blokje....

Het volgende blokje is bijna klaar!
Ik heb gisteravond nadat de kids helemaal uitgeteld op bed lagen, 
heerlijk aan tafel gezeten en het 2e blokje uitgewerkt, het is even puzzelen maar.....!
Nog even een paar dingen appliqueren en klaar is kees.
Ik moet zeggen dat het een hele uitdaging is, 
want bij sommige blokjes komen echt hele kleine stukjes in voor.
Maar goed, ik vind het heerlijk om met kleine stukjes te werken.

En zo is het blokje geworden...!!!


Ik wens iedereen een hele fijne dag toe, als het goed is komt er veel regen, dat is dus een hele goede reden om lekker te gaan QUILTEN....vinden jullie ook niet?

Oja, dit moest ik jullie even laten zien...
Ik ben er weer trots op!

groetjes van mij, Janine

8 opmerkingen:

Marie-Anne-José zei

Inderdaad heel leuke kinderen om trots op te zijn.
Wat ben jij met leuke blokken bezig. Na alle vierkante blokken van diverse samplers en hexagonnen nu ronde. Ik vind ze geweldig.
Groetjes Marianne

Jantine zei

Wat een leuke ronde blokjes... zelf bedacht?
Je mag met recht trots zijn op deze medailles, het is toch elk jaar maar weer even doen voor de kids!

Miranda zei

Wat een schat van een blokje! En die wandelaars hebben het toch maar weer gedaan...proficiat!

Heidi zei

Oh jee, het hek staat open en Janine is los! Weer een prachtig blokje gemaakt meid, je geeft me de kriebels om ook te beginnen! Trouwens als je heel goed luisterd, hoor je me klappen en roepen "Bravo"! voor die oh zo lieve kinders van je!
hugs,
heidi

Roos zei

Dit ronde blok vind ik wel hééél errug mooi hoor, en knap dat jou jeugd weer zo'n mooie medaille heeft gehaald, hadden ze het nog wel droog gehouden? Hier lopen ze vandaag de laatste keer en dat gaan ze niet droog houden.
Groetjes en een fijn weekend.

Heleni zei

Wat een leuk blok in de ronde vorm. De kleuren vind ik helemaal prachtig.
Ach wat een schatjes met hun welverdiende medailles.

groet Heleni

quilting Jeannet zei

Die regen is zeker in Brielle gevallen Janine, hier was het heerlijk droog en berengezellig!!

Diana zei

he Janine, wat een waanzinnige blokjes zeg!!
feliciteer Yoni en Levi van mij.Onwijs leuk!
groetjes
Diana

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...