donderdag 23 juni 2011

Goedemiddag allemaal...

Ik heb jullie allemaal verteld over mijn One-Patch Club!!!
En dat er een aantal dames bezig zijn met een vingerhoedjes quiltje.
Ik heb jullie de mijne al laten zien.
Nu is het zo dat ik Een heel leuk handigheidje binnen heb gekregen.
Namelijk de snijmalletjes incl. een 1/4" naadtoeslag, 
uiteindelijk wordt het dan een vingerhoedje van èèn inch.


Klein maar fijn, en heel erg leuk om te doen.
De malletjes zijn te koop voor € 4.75 excl. verzenden. (verzendkosten zijn € 0,46) 
Mocht je zo'n malletje willen bestellen neem dan contact op via janinealers@gmail.com
of bel eventjes naar de winkel.




Ook heb ik mooie pakketten gemaakt van Civil war stofjes (nieuwe)
Ik heb het pakket ook gemaakt als basispakket voor Little by little
Maar je kunt het natuurlijk ook voor hele andere projecten gebruiken.
de lapjes in het pakket zijn 20 x 25 cm en 20 verschillende soorten
De prijs van dit pakket is € 19.95 excl verzenden.
mocht je dit pakket willen bestellen mail dan even naar janinealers@gmail.com
of bel even naar de winkel.


Groetjes van mij, Janine



1 opmerking:

Karen zei

I LOVE your One Patch quilt! I'm working on one like it too.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...