dinsdag 28 juni 2011

Bloggerdag update!!!

Daar ben ik weer met leuk nieuws over a.s. zaterdag onze BLOGGER-DAG
Wij zijn deze dag geopend van 10:00 tot 17:00 uur

Om 12:00 uur is er een Show & Tell, dus neem allemaal je werkstuk mee, 
waar je aan bezig bent of uiteraard een quilt die al af is.

Ook hebben wij deze dag leuke kortingen in de winkel, namelijk:
15% korting op alle stoffen uit de winkel(incl. de nieuwe stoffen)
10% korting op al onze Ierse Tweedpakketten.
20% korting op alle quiltpatronen uitgezonderd van Little by Little.

Ons motto voor deze dag is: hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!
Dus neem gerust uw vriend of vriendin mee, 
en vertel het voort, vertel het op je eigen blog, zodat deze dag een groot succes wordt,
en het natuurlijk volgend jaar een vervolg krijgt!!!

Dit was het voor nu
Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Heidi zei

Klinkt super gezellig Janine, ik ben er natuurlijk bij!

quilting Jeannet zei

Oh Geweldig Janine, wat zal het een sucses worden! enne...je weet het he, mijn stoelenaanbod geld nog steeds......

groetjes, Jeannet

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...