vrijdag 3 juni 2011

AANBIEDING....

Goedemiddag Lieve Quilters,

Wat is het toch een heerlijke dag, 
Gisteren lekker vrij geweest en dus......heerlijk genieten van de buitenlucht, 
quiltje op schoot, wat wil je nog meer.!!!





Ik heb zelf een quiltje gemaakt uit het boek van
 Kathleen Tracey...wat is het toch een leuk boek.
diezelfde middag heb ik het quiltje doorgequilt op de machine 
en ben nu bezig met de binding.....
althans daar zou ik in de winkel mee verder gaan....
als ik het niet thuis had laten liggen!!!
maar goed....ik verveel me niet hoor.



Dan heb ik nog de volgende mededeling:
Ik heb een aantal boeken in de aanbieding waar ik nog een paar exemplaren van heb.
het zijn boeken vol inspiratie op creatief gebied.
De prijzen die ik noem zijn excl. verzenden.
Mocht u een boek willen bestellen neem dan contact op via 0181/474326 of mail naar 
janinealers@gmail.com

Tildas Hus  Van € 32,50 Voor € 15,00  (nog 3 stuks)

Creatief Quilten Van € 22.50 Voor € 15,00  (nog 4 stuks)

Eigentijdse quilts vouwpatchwork  Van € 22,50 Voor € 15,00  (nog 4 stuks)


Eigentijdse Quilts plooien en Relief  Van € 22,50 Voor € 15,00  (nog 4 stuks)



Ook heb ik een aantal nieuwe boeken binnen gekregen, en dat zijn de volgende boeken.
ook deze prijzen zijn excl. verzenden.

Jelly Roll Inspiraties Voor € 19.95

Quilten met Layer Cakes, Jelly Rolls en Charm Packs
€ 19.95


De Quiltmakers € 19.95

Nou ik heb weer eventjes genoeg laten zien!!!
Geniet van deze heerlijke zonnige dag
en een fijn weekend

Groetjes van mij, Janine


1 opmerking:

Heidi zei

Leuk, leuk dat quiltje! Wat heb jij nou meisje? Laat je weer een project achter? Hmmm...?

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...