zondag 15 mei 2011

Goedemorgen allemaal...

Het is weer een heerlijke dag, en bij mij is het al goed begonnen.
Ik heb vanmorgen heerlijk achter mijn naaimachine gezeten en heb een leuk quiltje gemaakt voor in de winkel. Simpel maar toch een leuk patroontje....en lekker snel klaar, even een werkje tussendoor.

Ik heb gekozen voor reproductiestofjes bij mij uit de winkel.
De top zit nu in elkaar en ik ga het vandaag quilten, binding eromheen en klaar is Kees. 

Ik wens iedereen een hele fijne zondag toe.
Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Heee, dat lijkt wel uit het nieuwe boek van Kathleen Tracy, deze heb ik ook net gemaakt.

groetjes, Jeannet

Miranda zei

Tjonge, jonge jij gaat ook lekker door! Heerlijk vol met energie vanuit de beurs....

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...