donderdag 14 april 2011

zomer workshops....!!!

Goedemiddag allemaal,

Ik stond heerlijk achter mijn longarmmachine te quilten, tot dat ik mezelf bedacht dat ik jullie via mijn blog nog niet verteld had dat wij in de zomervakantie, voor de thuisblijvers of mensen die hier in de buurt op vakantie zijn nog een aantal leuke zomerworkshops in petto hebben.

en welke zijn dat dan wel...!!!


Zomerpret:
Op zaterdag 18 juni 2011
van 12:30 tot 15:00 uur
Kosten € 22,50 excl m ateriaal incl. koffie, thee en wat lekkers.
Voor meer informatie of inschrijven kunt u mailen naar janinealers@gmail.com



Aunt Amy:
Op 25 juni van 12:30 tot 15:00 uur
Kosten € 22.50 excl. materiaal incl. koffie thee en wat lekkers.
Voor meer informatie of inschrijven kunt u mailen naar janinealers@gmail.com




Waterlelie take and teach
op Zaterdag 2 juli 2011
van 12:30 tot 15:00 uur
Kosten € 12.50 incl materiaal en koffie, thee en wat lekker
voor meer informatie of inschrijven kunt u mailen naar janinealers@gmail.com



Gezellig een dagje uit....
Wie wil dat niet....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...