zaterdag 19 maart 2011

Tweedeltweedeltweedeltweed......

Goedemorgen,

Vandaag is toch best wel een hele rare dag.
Het einde van een waanzinnige tijd hier aan het Scharloo,
maar ook weer een nieuw begin van iets bijzonders.

Vanmiddag om 16:00 sluiten wij de deuren aan het Scharloo en gaan wij direct
beginnen met het plafond eruit te halen, gelukkig krijgen wij hier hulp bij,
en dat is ook wel nodig, want er moet nog genoeg gebeuren.

Ik wil nog even wat met jullie delen, Ik heb een aantal weken geleden tijdens de tentoonstelling in Vijfhuizen
2 prachtige pakketten Tweed gekocht bij de Ierse dames van
IRISH Country Quilting.

Ik ben hier toen direct mee aan de slag gegaan want ik kon niet wachten.
Ik heb ervoor gekozen om een eenvoudige quilt te maken, want hij komt op de bank want dan kunnen wij met het hele gezin eronder tijdens onze bioscoop avondjes. Dan zitten wij heerlijk thuis op de bank bak met popcorn op schoot of een bak met chips en heerlijk genieten van de door de kinderen uitgekozen film.
En dan ook nog onder zo'n heerlijke tweedquilt.....wat wil een mens nog meer.

Ik ben van plan om hem te gaan quilten op de longarmmachine.....eng, eng, eng.
Ik heb dat nog nooit met tweed gedaan dus ik ben benieuwd.
Hier een foto van de top hij is in totaal 2,40 bij 2,40 geworden.
Als de top gequilt is laat ik hem nog even zien.


Groetjes van mij, Janine

4 opmerkingen:

Rina zei

Veel plezier deze laatste dag op het scharloo!

Ria A.-S. zei

Wat is je tweedquilt mooi geworden. Succes met quilten.
Fijne dag!

Rina zei

Ik kom net van jullie nieuwe website. Wat ziet die er leuk en verfrissend uit. Dit schept verwachtingen naar de nieuwe winkel. Ik kom zekerbkomendecweek even langs. Succes met de laatste loodjes!

Anoniem zei

Your blog looks nice, even so it would be far better if you’ll be able to use lighter colors too as a professional design. This will make sure that a lot more readers come to check it out.Informative post by the way!

aromatherapy

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...