donderdag 17 februari 2011

Punch, punch en nog eens punch...

Goedemiddag allemaal,

Zoals vele van jullie al weten ga ik binnenkort verhuizen,
en ben dus aan het ruimen in mijn voorraad.

Ik heb een Punchmachine van Janome (type Xpression)
en heb deze machine ook maar 1x gebruikt,
ik heb dit machientje vorig jaar gekocht puur voor de heb...!!!!

Ik doe er niets mee en wil hem dus graag verkopen aan een liefhebber
er zitten 5 naalden in en er zit een aanschuiftafel bij, hij is echt nog als nieuw.

mocht er iemand interesse in hebben neem dan even
contact op via janinealers@gmail.com
of bel even naar de winkel 0181-474326 vragen naar Janine


Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...