dinsdag 15 februari 2011

Onze grote uitverkoop gaat beginnen....!!!

En waarneer dan wel...?

Vanaf morgenochtend 10:00 uur begint de grote uitverkoop bij 't Quiltgebeuren
Wij hebben meer dan 150 rollen stof in de uitverkoop...dus kom snel kijken en sla uw slag.

Ik kan een heel moeilijk verhaal vertellen over de verschillende kortingen...
maar dat ga ik dus niet doen,
U krijgt 50% korting op stof van de rol (door ons geselecteerd)  
met een minimale afname van een halve meter.
En maakt u een plank leeg dan krijgt u maar liefst 60% korting.

De uitverkoop duurt tot en met 19 maart a.s. maar wees er snel bij want op = op
Dit is tevens onze laatste dag in dit pand, en gaan dan als een speer aan de slag
om op 5 april onze geheel nieuwe winkel te openen op 't Woud 47, 3232 LN, Brielle.

Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan contact op met de winkel of mail naar:
janinealers@gmail.com

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

marieke zei

en nu heb ik net deze periode erg weinig tijd om naar Brielle te rijden :(
Maar goed dan maar verplicht komen kijken naar jullie nieuwe winkel

veel succes met de laatste loodjes
gr
marieke

Esse-Riekje zei

Hi Janine , ik vind je blog, je werk en jullie winkel zo mooi dat ik je een award heb gegeven , kijk maar even op mijn blogje.
http://esse-riekje.blogspot.com/

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...