zaterdag 5 februari 2011

Nieuws, nieuws en nog meer nieuws....

Wij hebben ons uiterste best gedaan om mooie nieuwe pakketjes te maken voor in de winkel en om mee te nemen naar de beurzen en/of tentoonstellingen.


Het was heel erg veel werk, maar met hulp van een aantal hele lieve dames is het nu af.
ook heb ik 2 nieuwe quiltjes gemaakt om mee te nemen naar de EXPO Haarlemmermeer.
daar ga ik vanavond de bies van omzomen met de hand en is dat ook weer klaar.

suus kijkt ook even mee!!


Ik laat jullie de pakketjes zien en ieder pakketje geef ik een nummer, mochten jullie èèn of meerdere pakketjes willen bestellen hoef je alleen het nummer maar door te geven in een mailtje naar janinealers@gmail.com
in ieder pakketje zitten 14 lapjes van 24 x 24 cm. voor € 17.50.


en dit is dan nummer 1


nummer 2

nummer3

nummer 4

nummer 5

nummer 6

nummer 7 is in de maak...

Nummer 8,9, en 10 zien jullie maandag
de kleur kan ik al wel verklappen dat is een beetje oud groen, okergeel, en de crème achtergrondjes.

Willy en ik zijn namelijk niet zo technisch met de computer.... dus het fotootjes oversturen....
van de 3 pakketjes wordt het niet.
laat ons maar quilten!!! 

iedereen een fijn weekend.

Groetjes van mij, Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...