zaterdag 29 januari 2011

Wij gaan afscheid nemen....








Hallo allemaal,

Nee hoor, geen afscheid van jullie...!!!
Ik wil even vertellen dat ik een hele mooie feather weigth heb, hij doet het fantastisch,
naait als een zonnetje, Maar ik gebruik hem niet.
Ik heb een Bernina Aurora en een Bernina White Pearl en die gebruik ik toch het liefst.
De match tussen mij en de feather weigth is er niet, en gaat er niet komen, ben ik bang!!
Dus wil ik vertellen dat hij te koop is, mocht er iemand zijn die er serieuze interresse in heeft neem dan contact op met de winkel en vraag naar Janine, of stuur een email naar mij: janinealers@gmail.com
De machine is in perfecte staat en ziet er nog heel erg mooi uit. Type NR. 221 K1















Jullie zullen wel denken daar krijg je spijt van, maar ik heb er heel erg goed over nagedacht, en ik vind het zonde van zo'n mooi machientje om hem in de koffer in de kast te zetten en voor de sier (daar word hij ook niet beter van).
Dus vind ik het beter om er iemand anders blij mee te maken.

Groetjes janine

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...