zondag 12 december 2010

Goedemorgen allemaal,

Ik ben net wakker, Willy en ik waren helemaal versleten
gisteren aan het einde van de dag.
Het was een druk weekend, en erg gezellig.
De lessen lopen lekker vol, Het lesprogramma komt als alles volgens plan gaat,
dinsdag op de website!!!

De avond voor de open-dagen heb ik mijn kleine kerstquiltje afgemaakt,
het quiltje bestaat uit 4 gepatchte blokjes en de lege blokjes daar heb ik een leuk
patroontje in geborduurd, dit keer heb ik er 2 lusjes aangemaakt
om het leuk op te hangen aan een grove tak.
Op de foto ligt het quiltje een beetje verdekt opgesteld,
maar je kunt er nog wel wat van zien. 

Ook hebben wij nog iets leuks binnen gekregen in de winkel, het ziet er heel schattig uit. het is een houten klosje met daarop gerold 3 yards band. Het is van French general...!!!

Vandaag gaan we lekker eventjes naar de Intratuin in Rhoon en we gaan naar de kerstmarkt in Brielle.
om leuke kerstspulletjes te scoren.

verder heb ik even niets te vertellen, ik wens iedereen een hele fijne zondag toe.

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Annemieke zei

De klosjes zien er erg leuk uit. Je zou ze alleen al gewoon neerleggen omdat ze zo mooi zijn. Je quiltje is mooi geworden. Gezellige dag gehad?
Groetjes
Annemieke

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...