zondag 14 november 2010

Tipje van de sluier.....

Goedemiddag alemaal,

Op dit moment is het bijna twee uur s'middags en zit ik nog heerlijk in mijn pyama achter de laptop een berichtje te schrijven naar jullie het openhaardje staat aan kopje thee erbij wat wil je nog meer.

Ik heb weer een paar foto's van de vorderingen in de nieuwe winkel.
Ook zou ik jullie een tipje van de sluier laten zien....!!

De mannen zijn nu bezig met de leidingen in het toilet en het maken van de balie in de kantoorruimte













Inmiddels zijn de stroomvoorzieningen geplaatst aan de achterkant van de wand waar de bureau's tegen aan komen te staan.



De kleuren van de verf, en de behangetjes
zijn alemaal uitgezocht voor deze ruimte.
Ik laat niet alles zien maar wel een tipje........!!!!


Verder wens ik iedereen een fijne zondag toe
groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

Terray zei

Het ziet er nu al goed uit. Dat beloofd een mooie winkel te gaan worden.
Succes met de verdere verbouwing.

Groetjes
Tertia

marion zei

ziet er al mooi uit, ben straks erg benieuwd naar het resultaat

Anoniem zei

Hallo Janine, Nog gefeliciteerd met je dochter.
Groetjes
Els Bitter

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...