woensdag 13 oktober 2010

Is ie nie....schattig!!!

Goedemorgen iedereen,



Vorige week dinsdag heb ik twee hele schattige beugeltjes gekregen van Els B.
Zij had dit voor mij meegebracht uit Frankrijk. Een beugeltje voor een tasje en een
beugeltje voor een portomonee.
Hier moest ik natuurlijk direct iets mee doen.... (tijd zat) hahaha...

Ik ben er mee aan de slag gegaan ...wat een gepriegel zeg met zón klein beugeltje, maar het is me gelukt.Mijn dochter vind het een erg leuk tassie zei ze, en ze vroeg aan mij of ze hem mocht hebben als ik er op uitgekeken was,


nou bij deze lieve schat... natuurlijk mag dat.

Groetjes van mij, Janine






1 opmerking:

martine zei

Mooi met die zachte kleurtjes.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...