vrijdag 10 september 2010

Even naar Amsterdam....

Vorige week zijn wij met zijn viertjes richting Amsterdam geweest voor een familiedag.
Maar ja de weg daarnaar toe moet je natuurlijk wel iets te doen hebben....toch?

Ik had nog een paar lapjes vilt en ben daar mee aan de slag gegaan niet wetende wat het eindresultaat zou gaan worden. Toen ik 8 verschillende combinaties rondjes had, begon ik het een beetje zat te worden, want ja .... ik wist nog steeds niet wat het zou gaan worden.

S'avonds toen wij thuis kwamen zijn we direct naar bed gegaan.....ik ben aan het malen gegaan en bedenken
en midden in de nacht 04:23 om precies te zijn had ik het idee om er een tas van te maken.
De volgende dag er mee aan de slag gegaan en het werd leuker en leuker...
dat vilt is toch zo prettig en makkelijk om mee te werken, je hebt heel snel resultaat.

En zo is mijn tas uiteindelijk geworden vilt en toch gepatched.


Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

De tas is echt erg leuk geworden, vooral de
versieringen?bevestigingen aan de bovenkant!
Groetjes, Ageeth.

yvonne zei

Heel leuk geworden ..
Zo zie je maar even wat prutsen en meteen een leuke tas .
Veel plezier met de tas ..

Groetjes yvonne

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...