woensdag 8 september 2010

Een nieuw jasje...!!!!

Een aantal maanden geleden heb ik een heel erg schattig borduurtje gekocht van Danielle.
Ja...jullie horen het goed gekocht en niet zelf gemaakt.
Dit was zo ontzettend schattig, dus kon ik het niet weerstaan om dit mijzelf cadeau te doen.
Maar....de kleur die als randje eromheen zat paste niet echt in mijn interrieur dus heb ik het borduurtje een nieuw jasje gegeven.

Dus een beetje van mezelf........en een beetje van Danielle.
dit is het resultaat.


Dan nog even een huishoudelijke mededeling:
Wij zijn donderdag 9, vrijdag 10 en zaterdag 11 september a.s. gesloten vanwege de
Quiltersgilde Tentoonstelling in Deventer.
Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Heidi zei

Good morning Janine!
Een snoesje dit borduurtje, hoe doe je het allemaal?
Veel plezier en succes in Denventer!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...