donderdag 16 september 2010

Alles weer opgeruimd

Wij zijn weer terug uit Deventer...alles staat weer in de kasten en in de rekken.
Het was een mooie tentoonstelling, erg kleurrijk.

Ik ben thuis weer direct achter het naaimachientje gekropen,
om voor de "Goede Doelen Club" een quiltje te gaan maken.
Kijk voor meer informatie op onze website bij cursussen.

Het is een ondergrond van 3 verschillende kleuren met daarop geappliqueerde bloemen.


Het topje wordt nog een keer zo groot  met waarschijnlijk nog een randje er omheen.

Zo ik ga nu inpakken want wij gaan morgenochtend met zijn 4tjes een lang weekend naar de camping
in het plaatsje "De Ham" en de camping heet de Lindebeek
Wij hopen een beetje op mooi weer zoniet,
kan ik heerlijk in de caravan gaan zitten naaien achter mijn naaimachientje.
Ik wens iedereen een fijn weekend toe.

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

Sandra zei

Lekker uitrusten en geniet van je lange weekend...
Groetjes!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...