zaterdag 21 augustus 2010

Het was erg gezellig.....

Vandaag was een hele leuke dag, er zijn heel veel mensen geweest,
en dus hebben wij veel pakketjes weg mogen geven.
Er hing een hele gezellige sfeer, ook in de lesruimte zijn de demonstraties en de naaldenboekjes een groot succes geweest, ook de jongere generatie vond het heel erg leuk.

Bij deze wil ik even zeggen dat wij erg hebben genoten van deze dag,
en dat wij het zeker nog eens zullen doen.
**********
Gisteren avond heb ik nog van vilt een leuk hartje gemaakt.

Ik ben jullie ook de foto's schuldig van de afgelopen 2 kussens van de maand
dus die laat ik nog maar even zien.

Dit kussen is van de maand Juli........ 


En de volgende is van Augustus.....

Verder wens ik iedereen een heel fijn weekend toe.
Wij gaan even met de voetjes omhoog, en onze mannen zetten de fondeu klaar (heerlijk).
Wij worden dus lekker verwend vanavond.


Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

christineschoon zei

Beste Janine,

Wij hebben een reuze gezellige ochtend gehad. Onze kinderen vonden 't Quiltgebeuren de mooiste winkel van de wereld! Nou, als dat geen compliment is... ;-)
's Avonds moest ik werken. De volgende ochtend liet Suzanne (8) haar naaldenboekje zien: ze had het helmaal zelf afgemaakt! Daar ben ik natuurlijk heel trots op! Hartelijk dank voor de leuke ochtend! Tot een volgende keer!

Janny Verkuijl Bloem zei

Ik had al in het gastenboek geschreven, maar nogmaals bedankt voor de fijne middag, en eigenlijk jullie alle drie bedankt voor het leuke tasje dat ik zeker nog ga maken voor de vakantie, zodat de spulletjes veilig mee kunnen om mijn sokjes van Els te kunnen maken. Het naaldenboekje zal er zeker bij zitten. Gr. Janny VB

kbuteau@mindspring.com zei

dear janine, your yoyo quilt top is lovely and need to know if the red and white base fabric is a current fabric. thanks for your help
kathy in ca

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...