woensdag 7 juli 2010

Wij zijn veilig aangekomen!!!

Hoi allemaal,


Wij zijn veilig aangekomen op onze camping.
Wij zijn vrijdagochtend om 06:00 vertrokken en om 13:00 waren wij op onze eerste overnachtingsplaats
en de tweede dag zijn we ook om 06:00 vertrokken en waren wij om 14:00 in Oostenrijk voor de tweede overnachting, wel een aantal file's gehad onderweg.

en zondag zijn we aangekomen op de camping.

van quilten komt hier niet veel want het is op het moment 39,5 graden de naald glijd door je vingers heen.
En de kinderen vinden dat niet erg want nu kan mama mee naar het zwembad en mee naar de zee....
ook leuk.

Maar ik beloof dat ik in ieder geval iets te laten zien heb als ik terug kom.

helaas kan ik geen foto's meesturen want ik heb maar heel weinig verbinding, ik moet ook in dezelfde houding blijven zitten anders is de verbinding weer weg.

nou jullie horen mij nog wel van de week voor een nieuwe vakantie-update

Groetjes van mij, Janine

5 opmerkingen:

Unknown zei

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en nu lekker met de beentjes omhoog mogen en lekker in het water kunnen spetteren.Geniet van alle leuke en mooie momenten met jullie kindertjes,je hebt het verdient,en dat niet bewegen anders valt de verbinding weg dat ken ik,soms moet je de laptop een beetje schuin houden en dan gaat ie weer als een trein hahahaha.Ik wens je een hele fijne vakantie toe en als je nergens toe komt is dat helemaal niet erg hoor,ook de groetjes aan Joost,
Diny en Aart.

Daniëlle zei

Blij te lezen dat je goed aangekomen bent! Nooit gedacht dat het met de verbinding zou lukken en dus alsnog: fijne vakantie!!! Geniet er van joh! Trusten voor zo, groeten, Daniëlle

els bitter zei

Hoi Janine,
Veel plezier. Eens lekker uitrusten is ook goed voor je.
Wij houden Willy wel bezig.
Groetjes Els en Tineke.

Anoniem zei

Veel plezier. Rust lekker uit en geniet van elkaar.

Anneke van Diggelen zei

Ik had van Willy al gehoord dat jullie goed aangekomen zijn en dat het weer HEET is daar!!
Geniet er maar lekker van en laat de lapjes,naals en draad maar even in de kast!! Daar kan je ook na de vakantie mee verder nu lekker genieten van het mooie weer kinderen en je man!!!!

Groetjes Anneke

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...