vrijdag 23 juli 2010

Wij zijn er weer.....

Goedemorgen iedereen,

Gistermiddag om 16:00 uur waren wij weer thuis.
Wij hebben een hele voorspoedige reis gehad en een heerlijke vakantie.

Het is wel een vakantie geweest waarin we weinig tot niets hebben gedaan, gewoon omdat het te warm is geweest (de hoogst gemeten temperatuur was 48,3 graden) pffffffffff.
Je werd al nat van het niets doen, zelfs lopen was al een opgave.

Ik had jullie verteld dat Levi in zijn eigen tentje ging slapen, dat vond hij helemaal geweldig.
Hij heeft 1x in de caravan geslapen toen er onweer was.
Ook heeft hij werkelijk iedere dag kunnen genieten van zijn A en B diploma in het zwembad, hij was er niet uit te krijgen.

Dus van quilten is niet veel gekomen, maar denk maar niet ......dat ik geen nieuwe projecten heb bedacht.
Er komt 27 en 28 augustus weer een heel nieuw cursusaanbod in de winkel te liggen tijdens de open dagen.

Ik stapte gisteren weer even de winkel in en dat voelde heerlijk. Ik heb er weer zin in.
Er staat dit jaar een hoop te gebeuren als alles loopt volgens plan.

Ik heb een heerlijke vakantie ghad, maar ik ben ook blij dat ik weer thuis ben.



Groetjes van mij, Janine

4 opmerkingen:

pauline zei

Welkom thuis, Janine. Met onze temperaturen kun je weer volop bezig zijn met patchwork.

Ageeth Dorsman zei

Welkom terug weer, Janine! Op vakantie gaan is
leuk, maar thuiskomen nog veel leuker, zeker als
je op een plaats mag werken als 't Quiltgebeuren!
Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe cursussen,
enne... Scandinavian Christmas is al binnen!
Groetjes en tot gauw, Ageeth.

Anneke van Diggelen zei

Welkom thuis weer, jee is het alweer voorbij wat gaat het toch snel!!!
Het voornaamste is dat je een fijne vakantie gehad heb ondanks die ontzettende hitte,bij ons was het ook heet maar niet die temperatuur die jij meegemaakt heb.
En ik geloven dat je het weer heerlijk vond om in je winkel te lopen! Dat is altijd weer goed om te lezen.

Groetjes Anneke

Daniëlle zei

Mooi dat jullie weer gezond thuis zijn! Hier is de temperatuur inmiddels aangenaam geworden dus kun je er weer tegenaan hihi! tot woensdag! Groeten, Daniëlle

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...