zaterdag 1 mei 2010

"Pillow of the month"

Daar is hij weer!!! de nieuwe "Pillow of the month" genaamd
Pillow Patch.


het is een combinatie van vilt en stof en borduren.
Ik heb de vilten vierkantjes geborduurd met een wollen garen van Aurifill (LANA).
toen de lapjes aan elkaar zaten, heb ik in the ditch geborduurd met een kettingsteek.
Het patroon is vanaf vandaag weer te bestellen via de winkel of telefonisch. Na mijn vakantieweek komt hij in de webshop.
uiteraard hebben wij het patroon wel bij ons in Veldhoven.


Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

Miranda zei

Nou Janine, even bij je langsgeweest op de blog, om nogmaals je mini's quilt te bewonderen. Fijne vakantie en heel veel zon gewenst! Groetjes

Quibi zei

Wat een liefie!!

Marion zei

Hoi Janine, kijk eens even op mijn blog. Gefeliciteerd!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...