dinsdag 11 mei 2010

***Nieuwtjes***

Zo, Ik heb even een aantal leuke dingen om te laten zien. Ik heb 2 leuke quiltjes om te laten zien. Ze zijn gequilt en moeten alleen nog afgebiesd worden.

Van het quiltje hiernaast is een stofpakket incl. patroon verkrijgbaar.
Ik heb zelf de kleurencombinatie gemaakt. Nieuwe en oude stofjes uit de winkel,
maken het tot een mooi stoffig quiltje. Het pakket kost € 39,95 incl.patroon excl. verzenden.


Van het quiltje hiernaast heb ik helaas geen pakket wel een patroon. het patroon kost € 7,50 excl verzenden.



Ook hebben wij voor de liefhebbers van de wolletjes nu stukjes gesneden van 10 x 10 cm. in een aantal hele mooie warme kleuren. De lapjes zijn € 0,50 cent per stuk.


De nieuwe QUILTMANIA is weer binnen vers van de pers, er staan weer hele mooie quilts in Er zijn toch echt een heleboel goede quilters over de wereld hoor, die moeten we koesteren.
Het is tch altijd weer heerlijk om even vanuit je luie stoel, een tentoonstelling bij te wonen in TOKIO.
De QUILTMANIA kost € 9,75 per stuk.




En tot slot wil ik jullie nog wat leuks laten zien ook daar
hebben wij een stofpakket met patroon van. De kosten ervan zijn € 19,95
Het leuke is, dat ik zelf ook een zoontje heb, en een dochter. Mijn zoontje staat ook altijd met zijn billen achteruit en heeft een brilletje. dus toen ik deze kleurplaat zag, dacht ik bij mezelf dat wil ik vastleggen in een quiltje dus, heb ik de tekening overgenomen en er een stitchery van gemaakt, daarom heen een gepatched randje dat samen maakt het toch een heel erg leuk geheel van al zeg ik het zelf.


Groetjes van mij, Janine

3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Je quiltje ziet er heel smaakvol uit Janine, echt iets voor jou!

groetjes, Jeannet

Marion zei

Waar haal je de tijd en de energie vandaan???? je hebt weer prachtige werkjes afgeleverd!!!

Daniëlle zei

Schattige quiltjes Janine, helemaal jouw stijl! Mooie dag verder, groeten, Daniëlle

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...