maandag 31 mei 2010

Eventjes!!!

Zo, na veel drukte heel even de tijd voor mezelf ehhh
(en voor de winkel).
Zinnen verzetten, dus heb ik een aantal leuke
kleurtjes bij elkaar gepakt, gister in de winkel,
en gisteravond dit speldenkussen gemaakt.
Ik ga daar een leuk klein vakantiepakketje van maken,
voor in de winkel. 
Leuk om mee te nemen,
makkelijk te maken met de hand en met de machine.
En een speldenkussen heb je nooit te veel!!!.............Toch?
Het pakketje kost € 4,75
(voor de stof, de beschrijving en 2 knoopjes).

Groetjes van mij, Janine

1 opmerking:

josé zei

Prachtig speldenkussen, tot woensdag dan kom ik hem bekijken !!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...