donderdag 8 april 2010

Verslaving

Een "verslaving" is vaak geen goede eigenschap,
maar ik moet toegeven dat ik op het moment ook last heb van een "verslaving"
Quilten in het algemeen is al een "verslaving"....en niet te vergeten
de lapjes dat is ook!! een "verslaving"
maar,  waar ik nu mee bezig ben... is de grootste "verslaving".


Mijn miniproject:

Ik weet al precies wat de volgende 3 randen moeten worden,
en daar heb ik ook al de stofjes voor uit gezocht.
het is ontzettend leuk om er mee bezig te zijn.

Ik heb in het lichte randje met 2 soorten siersteken een randje geborduurd,
dit geeft een heel leuk effect.

                                                        Groetjes van mij,
                                                              

2 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Nou, dat geeft zeker een heel leuk effect, wat een leuk quiltje wordt dit. Mooie kleuren ook.
Groetjes, Cisca

Marie-José H zei

Dit wordt een enig quiltje. Die je het borduurwerk met een machine?

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...