dinsdag 23 maart 2010

Singing Birds

Wat is het toch heerlijk!...... om de vogeltjes te horen zingen!
Dat geeft mij altijd een goed gevoel.

Vandaag hadden Yoni en Levi studiemiddag,
en zijn wij met z'n drietjes op pad gegaan om een leuke paasboom te gaan maken.

Wij hebben in Hellevoetsluis een paar mooie paastakken gevonden,
en zijn voor aanverwante artikelen
naar de Blokker en de Xenos gegaan........kleine eitjes, grote eitjes,
en mam; zei Yoni, mogen dan ook jouw vogeltjes erin, die je gemaakt hebt?
Natuurlijk mochten ook de zelfgemaakte vogels erin.

Al met al moet ik zeggen, hebben wij een hele leuke dag gehad,
en is het een hele leuke paasboom geworden.

Groetjes van mij,
Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...