dinsdag 9 maart 2010

Good & Plenty

Dit is de naam van deze quilt.
De top is gemaakt door Heidi een vriendin van mij (en klant in de winkel).
De top is ongeveer 3 x 3 meter en dus zoals vele zullen zeggen een onmogelijk karwei voor onder de naaimachine.
Heidi heeft ervoor gekozen deze top door mij te laten quilten, wij hebben samen besloten wat er mee zou gaan gebeuren en het resultaat mocht er zijn.
Het is inmiddels een prachtige quilt geworden, en als ik het goed begrepen heb, ligt dit prachtige exemplaar nu op bed.

Groetjes van mij,
Janine
Zo'n simpel patroon maar gewoon mooi.

2 opmerkingen:

WilmaKuin zei

Hij is erg mooi!! Vaak zijn simpele patronen erg mooi. Vaak heeft het helemaal niets nodig om erg mooi te zijn.

Leuk dat je ook een blog hebt aangemaakt. Kunnen wij genieten van al dit moois....

katrien zei

Heel erg mooi,hou ook van simplele patronen.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...