maandag 8 maart 2010

Busy Bee------------CLUB

Elke maand komen er een aantal dames bij elkaar,
en die maken allemaal dezelfde quilt in hun eigen stijl. Wij hebben een mooi patroon uitgekozen waar wij allemaal tevreden over waren.
Mijn schoonmoeder heeft het patroon helemaal omgezet in mallen van Marti Michell (voor meer informatie hierover bel of mail naar de winkel).

Ik heb daar ook aan mee gedaan, alleen heb ik ervoor gekozen om er 2 quiltjes van te maken,
anders kan ik ze niet ophangen, en ik wil er wel graag naar kunnen kijken.
Deze quilt is nu gequilt en gaat straks in de wasmachine en de droger. Het resultaat zullen jullie snel zien op mijn blog.

Groetjes van mij,
Janine

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...